Zase to není podle vašich představ? Ať děláte, co děláte, stejně se ve vyhledávačích zobrazujete na spodních příčkách? Tento problém vás poměrně dost tíží, protože s ním je spojena také menší návštěvnost webu a nižší zisk. Jak z toho ven? Pomoci by vám mohla lepší optimalizace webu nebo zacílit na uživatele internetu pomocí PPC reklamy.
Zacilte reklamní kampaň lokálně
Nejste-li online marketingoví odborníci, je lepší nechat nastavení PPC kampaně specialistům. Ti se v dané oblasti přeci jen lépe orientují a vědí už, jak na to. Větší povědomost o vaší firmě můžete budovat i prostřednictvím lokálních full-services marketingových agentur. Například PPC Brno reklama cílí na zákazníky z Brněnska. Proto, máte-li svoji firmu zřízenou právě tady, neváhejte je oslovit. Získat více návštěvníků právě z Brna vám v konečném důsledku může také pomoci k lepšímu zisku.
Jak funguje PPC reklama?
Poněkud tajemně znějící anglická zkratka PPC znamená pay per click – tedy platba za proklik. Inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, ale pouze až tehdy, kdy na reklamu někdo klikne. Maximální cena, kterou je ochotný inzerent zaplatit za proklik, se označuje jako cena za proklik, jež je důležitým parametrem při hodnocení PPC systému. Výhodou PPC reklamy je, že je možné ji plánovat a také měřit.
Jak správně nastavit PPC reklamu?
Specialisté vám nastaví PPC kampaň na základě analýzy klíčových slov, která jsou relevantní k oboru vašeho podnikání. Zároveň porovnají cenu, hledanost slov i ostatní konkurenci. Díky tomu bude možné doporučit ta klíčová slova, která budou pro váš podnik zisková. Součástí PPC reklamy jsou inzeráty, jež zaujmou zákazníky. Ty vám pomohou přivést nové návštěvníky na vaše webové stránky. PPC reklamu lze nastavit pomoci nástrojů Google Adword, Sklik a Etarget nebo Facebooku. K více informacím se dostanete proklikem na https://www.ppcprofits.cz/ppc-reklama-brno.