Reklamní předměty

Reklamní předměty jsou účinným marketingovým nástrojem a potisknout logem firmy lze v dnešní době kde co. Pryč jsou doby, kdy vrcholným reklamním dílem byla propiska. Ta má sice stále své místo, ale možností je mnohem více a především jsou nápaditější.

U reklamních dárků je důležité znát cílovou skupinu lidí. Někoho potěší kosmetické zrcátko, jiného zase škrabka na auto. Proto rozdávejte a nechte si vyrábět reklamní předměty podle toho, komu jsou určeny. Výrobci reklamních produktů dnes ochotně spolupracují se zákazníky a nebojí se přistoupit na nové a nevšední zakázky. Je totiž stále obtížnější zaujmout. Žádoucí jsou věci, které jsou pěkné, nevšední, praktické, a nejlépe všechno dohromady.

Cílem dárku, a to i toho reklamního, je posunout vztah dárce- obdarovaný na lepší a pokud možno vyšší úroveň. Aby dárek potěšil, musíme jej promyslet a neodbýt. Reklamní předmět by tedy měl být do jisté míry personalizovaný.

Muže potěší nářadí, svítilny, nože, pouzdra, peněženky a další dárky, které jim přijdou užitečné a stanou se každodenními pomocníky. Ženu potěšíte vizitkářem, pouzdrem na sluneční brýle, podložkou pod myš nebo náramkem. Do každé domácnosti se hodí pěkné reklamní hodiny, praktická cestovní taška nebo osuška.

Univerzálními reklamními dárky jsou reklamní diáře. Ty využije snad kdokoliv, muži, ženy i děti. Navíc dělají reklamu po celý rok používání. Poznámkový diář může být velký i malý, a pokud zainvestujete a necháte si vyrobit diáře s koženým obalem, budou vypadat i velmi luxusně.

Samostatnou kategorií je reklamní textil. Na něj se dá natisknout nebo vyšít jakýkoliv motiv. Takový textil pak dělá reklamu širokému okolí. Měl by být slušivý, aby jej obdarovaný opravdu nosil. Záležet si dejte i na výběru velikostí. Univerzální tričko velikosti XXL asi příliš praktické uplatnění nenajde. Vyrobit se dají nejen trička, ale i polokošile, kšiltovky, sportovní čelenky, potítka, košile, bundy, vesty, kalhoty, mikiny, šátky nebo plátěné tašky. Samostatnou kategorií jsou pracovní oděvy, které nejen dělají reklamu, ale musí být i kvalitní, praktické a pohodlné

Nebojte se do reklamních předmětů investovat. Pokud zaujmou, určitě jde o účelnou formu propagace.